.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر فرهنگ ؛
رییس جدید سازمان حج و زیارت کشور منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید صادق حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشادسیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت شد | با حکم وزیر فرهنگ - قدس آنلاین اسلامی، دکتر محمدمهدی اسماعیلی با قدردانی از زحمات علیرضا رشیدیان رییس پیشین سازمان حج و زیارت، سید صادق حسینی را به عنوان معاون وزیر و رییس جدید این سازمان منصوب کرد.

 

در حکم وزیر فرهنگ خطاب به سید صادق حسینی آمده است:

 

«با توجه به تجربیات ارزشمند جناب­عالی و شناخت از تعهد و روحیه انقلابی و مکتبی‌تان، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت» منصوب می‌شوید.

 

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و تعامل و هماهنگی و همکاری با نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای خدوم و کارآمد و دیپلماسی فرهنگی در جهت تقویت امور حج و زیارت و گسترش معرفت حج و با امعان نظر به اهداف و شرح وظایف سازمان حج و زیارت و مأموریت‌های ذیل، ان‌شاءالله قرین توفیق و تأیید الهی باشید.

 

سید صادق حسینی متولد ۱۳۴۴ در شهر قم و دارای مدرک دکترای تخصصی فقه و حقوق است. از جمله سوابق اجرایی رییس جدید سازمان حج و زیارت می توان به معاون امور بین الملل و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس ستاد بحران کشور به مدت ۴ سال، معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام( معاون امور قوای مقننه، مجریه، قضاییه و شوراها)، رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبرداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناس امور بین­ الملل مدیریت مرکز نظارت و ارزیابی راهبردی و نظارت بر چگونگی اجرای سیاست های کلی نظام در قوای سه گانه و نیز نیروهای مسلح اشاره کرد. 

 

حسینی همچنین دارای تالیفاتی در حوزه مبانی فقهی و حقوقی از جمله «قیام عاشورا»، «حریم خصوصی در فقه و حقوق اسلامی» و مولف چندین مقاله تخصصی در حوزه روابط بین الملل است.

 

خاطرنشان می شود پیش از این علیرضا رشیدیان عهده دار ریاست سازمان حج و زیارت بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های وی در دوره تصدی مسئولیت قدردانی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.